اولین همایش منطقه‌ای تبیین قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مشهد برگزار شد

با حضور نمایندگان 6 استان کشور:

اولین همایش منطقه‌ای تبیین قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مشهد برگزار شد

با حضور محمد شیخان مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران، اولین همایش منطقه‌ای تبیین قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مشهد آغاز شد.

به گزارش  مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل، این همایش با حضور کمیسیون‌های برنامه‌ریزی قاچاق کالا و ارزِ  استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، استان گلستان، سیستان و بلوچستان و سمنان به مدت دو روز برگزارمی‌شود.

پرهام فر، مدیرکل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در این مراسم  با انتقاد  از سرنوشت نامعلوم سامانه‌های مبارزه با قاچاق  در کشور گفت: موضوع قاچاق یک معلول اقتصادی است  و در این بین افراد سودجو و  قاچاقچیان در یک فضای غیرشفاف کالاها را وارد کشور می‌کنند و یا باعث فرار مالیاتی می‌شوند 

مدنی مدیر کل تعزیرات خراسان رضوی  نیز در این نشست با بیان اینکه اولویتِ مبارزه با قاچاق پیشگیریست افزود: پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز به عنوان یک ناهنجاری اقتصادی سیال و متغیر، مستلزم رصد و پایش مستمر ، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی متناسب با آخرین وضعیت گردش و ارز است.

گفتنی است در حاشیه این همایش، شرکت دخانیات ایران نمایشگاهی از کالاهای قاچاق موجود در بازار  و آسیب‌های اجتماعی آن نیز در معرض دید شرکت کنندگان قرار داد. 

آلبوم تصاویر

آلبوم ویدئو