ارائه 40 توانمندی و فناوری‌های ایجاد شده در شرکت دخانیات ایران به مخاطبین / استقبال از حضور دخانیات در نمایشگاه

در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار صورت گرفت؛

ارائه 40 توانمندی و فناوری‌های ایجاد شده در شرکت دخانیات ایران به مخاطبین / استقبال از حضور دخانیات در نمایشگاه

در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار بیش از 40 توانمندی و فناوری‌های ایجاد شده در شرکت دخانیات ایران به مخاطبین ارائه گردید و بازدیدکنندگان از حضور شرکت دخانیات در نمایشگاه استقبال کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل،  شرکت دخانیات ایران در بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار و همچنین چهارمین نمایشگاه بین المللی تستا حضوری فعال داشت.
این نمایشگاه از 19 تا 22 آذر در محل نمایشگاه بین اللملی تهران برگزار گردید. در این نمایشگاه علاوه بر ارائه بیش از 80 مورد تقاضای فناوری، بیش از 40 مورد توانمندی و فناوری‌های ایجاد شده در شرکت دخانیات ایران به مخاطبین ارائه گردید . در این نمایشگاه به ثبت بیش از 90 صورتجلسه همکاری با شرکتهای دانش بنیان و فناور به جهت رفع نیازهای فناورانه اقدام گردید. 
در طول این نمایشگاه جلسات کارشناسی میان فناوران دانشگاه علم و صنعت، پارک فناوری دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی برگزار و 2 تفاهمنامه همکاری بین مرکز نوآوری دخانیات ایران و دانشگاه شهید بهشتی با طرفیت وزارت علوم و به جهت استفاده از تسهیلات پژوهشی وزارت علوم امضاء گردید. 
همچنین 5 تفاهمنامه همکاری با فناوران و شرکت های دانش بنیان با حضور بروکرهای حوزه فناوری توسط مرکز نوآوری دخانیات ایران امضا گردید.
حضور شرکت دخانیات ایران در این نمایشگاه مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت .افراد و مسئولین مختلف از غرفه شرکت دخانیات ایران بازدید داشتند از جمله دکتر صالحی معاون وزیر علوم و همچنین رئیس پارک فناوری شریف از غرفه شرکت دخانیات بازدید کردند.