پیام تبریک دکتر محمد شیخان به مناسبت روز حسابدار / معرفی حسابداران نمونه شرکت دخانیات

پیام تبریک دکتر محمد شیخان به مناسبت روز حسابدار / معرفی حسابداران نمونه شرکت دخانیات

دکتر محمد شیخان مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران در پیامی 15 آذرماه روز حسابدار را تبریک گفت.

با تاییدات الهی و در پرتو الطاف حضرت حق در روز  15 آذر "روز حسابدار " قرار داریم. بی تردید این روز یادآور همگرایی و خرد ورزی جمعی و اعتلای نقش بی بدیل حسابداران در عرصه‌های مختلف اقتصادی، مالی، و حسابرسی است و مهمترین ره آورد این حرفه تخصصی را می‌توان در  ایجاد هم افزایی ظرفیت‌های عرصه حسابداری جستجو‌ کرد.

روز حسابدار پاسداری از رسالت‌های حرفه‌ای؛ قانونی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعیِ جامعه حسابداری ایران است. همه کسانی که علاقه مند به برقراری حکمرانی خوب و استقرار شفاف سازی و حساب خواهی و حساب دهی هستند در برگزار کردن با شکوه این روز مشارکت خواهند داشت. «حسابداری» از ملزومات برقراری نظام  شفاف سازی اقتصادی، و ابزاری کارآمد به منظور پاسخگویی روشن و صریح فعالان اقتصادی محسوب می گردد و «حسابرسی» چشمِ بیدار در کنترل بودجه و فرایند حسابداری است.

همانطور که می‌دانید، حسابداران نقش مهم و برجسته‌ای در جوامع امروزی دارند. حضور حسابداران نخبه لازمه پیشرفت اقتصادی کشور می‌باشد. 

رشد،ارتقا و روزآمد نمودن دانش و همگام بودن با استانداردهای این رشته، را می توان به عنوان دو رکن اساسی و ضروری حسابداری در حوزه مالی و اقتصادی به شمار آورد به گونه ای که آگاه نبودن به این استانداردها موجب ایجاد شکاف و مشکلات عدیده برای سازمان ها خواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز فرخنده، تلاش‌ها و خدمات خالصانه و خاضعانه تک تک همکاران محترم امور مالی، مراتب تشکر و سپاس خویش را اعلام می دارم و به داشتن شما همکاران عزیز که در نهایت دقت و صحت نسبت به ارسال بموقع امور جاری مالی مجموعه شرکت دخانیات ایران  مشارکت می‌نمایید افتخار نموده و از خداوند متعال سربلندی و موفقیت روزافزون­تان را مسئلت دارم. و من الله التوفیق

محمد مجاور شیخان

 

همزمان با روز حسابدار و به منظور تجلیل از زحمات ارزشمند پرسنل سختکوش و متعهد امور مالی شرکت، حسابداران نمونه شرکت دخانیات ایران به پیشنهاد مدیر مالی شرکت آقای مرتضی همتی پاشاکی، معرفی شدند.

بنا بر این گزارش، سید اسماعیل فتحی، عابدین امجدیان، فاطمه جهانشاهی، زاهد بالیده، مجید امامی، علیرضا خانبان زاده، اختر کیانی، معصومه علیپور، مجتبی حق شناس، مهدی نیکوبخت، محمدسعید زندی نژاد، رویا اهری، حمیده زلفی، الهام حیدری، محمد سید جلالی، سعیده سادات گلابگیر، محسن آذرگل و داریوش جنگجوی سابق به عنوان حسابداران نمونه شرکت دخانیات ایران معرفی شدند.