مراسم بزرگداشت روز کارگر در مجتمع دخانیات گیلان برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز کارگر در مجتمع دخانیات گیلان برگزار شد

مراسم جشن باشکوهی رآس ساعت 10 صبح مورخه 09 اردیبهشت 1402 به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر، در مجتمع دخانیات گیلان با حضور مدیر مجتمع دخانیات گیلان برخی ازمدیران اداره کار و میهمانان و مدعوین از سایر دستگاه ها در فضای محوطه مجتمع برگزار شد. 

مصطفی صابر  در این مراسم  ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک هفته کار و کارگر ، پیام مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به پرسنل دخانیات گیلان را ابلاغ نمود.

 همچنین وی به نکاتی همچون حمایت مدیرعامل محترم شرکت دخانیات ایران در راستای تامین مواد اولیه و تجهیزات تولید، افزایش تولید مشارکتی اشاره کرد و از تلاش کلیه همکاران، در حوزه های قدردانی نمودند.  

در این مراسم که با اجرای هنرمندان محبوب صدا و سیمای استان گیلان برگزار شد از تعداد 16 نفر از همکاران این مجتمع به عنوان کارگر نمونه نیز تجلیل و به رسم یادبود به ایشان لوح سپاس اهدا گردید.  

در پایان مراسم نیز به 15 نفر از همکاران حاضر در مراسم به قید قرعه و به رسم قدردانی هدایایی اهدا شد .

شایان ذکر است از میهمانان حاضر در مراسم میتوان  به امام پناهی فرماندار استان ، پورموسی مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ، سرهنگ اسکندری رئیس بسیج کارگری استان، سرهنگ دائی فرماندهی محترم حوزه اداره کارگری شهرستان رشت، سرهنگ صدیقی مسئول بسیج اقشار سپاه ناحیه رشت و عزیزانی ارجمند از دیگر ادارات استان حضور داشتند.

آلبوم تصاویر

آلبوم ویدئو