برگزاری جشن روز کارگر در شرکت دخانیات؛ خبر خوش مدیرعامل و تجلیل از کارگران نمونه

برگزاری جشن روز کارگر در شرکت دخانیات؛ خبر خوش مدیرعامل و تجلیل از کارگران نمونه

جشن بزرگ روز کارگر و مراسم تجلیل از کارگران نمونه شرکت دخانیات ایران با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و معاونان و کارکنان این شرکت برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، جشن بزرگ بزرگداشت مقام کار و کارگر و مراسم تجلیل از کارگران نمونه شرکت دخانیات ایران 10 اردیبهشت، در آستانه روز جهانی کارگر، با حضور مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل، سیدابوالحسن رضوی؛ رئیس و محمدحسین حسنی، زنجانی؛ اعضای هیئت‌مدیره، معاونان، مدیران، کارگران و کارکنان این شرکت در سالن چندمنظور ورزشی برگزار شد.
این مراسم با تلاوت آیاتی ازکلام‌الله مجید از سوی «مصطفی پیاده کوهسار»؛ نفر برتر بخش بزرگسالان پویش قرآنی «تلاوت نور» که به مناسبت ماه مبارک رمضان بین کارکنان و خانواده‌های شرکت برگزار شد، آغاز و با پخش کلیپ سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران که به با مشارکت کارگران خطوط تولید و کارکنان ستادی تهیه شده بود، ادامه یافت.
در ادامه مراسم و بعد از اجرای همخوانی توسط جمعی از نوجوانان، مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در سخنانی ضمن تبریک روز کارگر به همه کارگران به ویژه همکاران خود در شرکت متبوع، اولویت شرکت را رونق تولید با همت کارگران و کارکنان شرکت بیان کرد.
وی با اشاره به وضعیت شرکت در سال گذشته همین ایام به ویژه تعطیلی خطوط تولید، گفت: به لطف الهی امروز مواد اولیه لازم برای تولید در انبار موجود است و وضعیت تولید با همت همه همکاران در بخش‌های ستادی و تولیدی رونق گرفته است.
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سهامداران صاحب املاک هستند، اظهار کرد: بحث ما مشارکت در یکی از املاک است که هنوز هم روند اداری آن کامل نشده و قرار است از قِبل ارزش افزوده حاصل از این مشارکت، تولید رونق بگیرد. 

 

خبر خوش مدیرعامل شرکت دخانیات

وی یادآور شد: برای ادامه این طرح مشارکت که بیان شد، برنامه‌هایی داریم که در صورت توافق با طرف مقابل، همکاران شرکت نیز سهمی از این مشارکت داشته باشند و از منافع آن بهره‌مند شوند.
آشتیانی ادامه داد: در حال بررسی راهکارهای تحقق این مهم هستیم که یکی از پیشنهادات این است که همکاران و‌ حتی بازنشستگان از طریق اختصاص بخشی از سنوات خود بتوانند سهمی در پروژه داشته باشند که از این طریق هم ارزش ریالی سهم سنوات کاهش پیدا نمی کند و هم از افزایش ارزش ملک و ارزش افزوده ایجادشده بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل شرکت دخانیات این نوید را نیز داد که سازوکار این طرح به شکلی است که همکاران سایر مجتمع‌های استانی نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. 
آشتیانی در بخش دیگری از سخنان خود به‌ اولویتهای شرکت در سال جاری اشاره کرد و  اورهال کردن(بروزرسانی) دستگاه‌ها بعد از چند سال را از جمله این اولویت‌ها عنوان کرد.
وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: رونق تولید منوط به ادامه تلاش مضاعف همکاران است.
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در پایان ضمن اشاره به وضعیت تأمین مواد اولیه و تغییرات قیمتی  به تبع تغییرات قیمت ارز، اظهار امیدواری کرد وضعیت شرکت در سال جاری از سال قبل بسیار بهتر شود.


تجلیل از کارگران نمونه شرکت دخانیات


در ادامه، مراسم تجلیل از 12 نفر از کارگران نمونه کشوری به نمایندگی از دیگر برگزیدگان با حضور آشتیانی؛ مدیرعامل و رضوی؛ رئیس هیئت‌مدیره برگزار و لوح تقدیر و هدایایی به آنها اهدا شد؛ اسامی این افراد به شرح ذیل است:

ایمان جمالیان و سعید روزه  از مجتمع دخانیات تهران                     رضا محمدپور   از مجتمع دخانیات گیلان

اصغر آزاد  از مجتمع دخانیات آذربایجان غربی                                     رحمت‌الله گری   از مجتمع دخانیات گلستان

سیدرضا سیدی  از مجتمع دخانیات مازندران                                        مجید شفائی  از مجتمع دخانیات اصفهان

محمد فرهودی  از مجتمع دخانیات کردستان                                        اسداله باقریان از مرکز تحقیقات تیرتاش

ستاره پورحاج شکور دفتر بازاریابی و فروش استان اردبیل               حمید انصاری  دفتر بازاریابی و فروش استان فارس

فریبا بوشاسب از ستاد مرکزی تهران


یادآور می‌شود در مجموع 20 نفر به عنوان کارگر نمونه کشوری و  80 نفر به عنوان کارگر نمونه  استانی در سال 1402 انتخاب شده‌اند.

جهت کسب اطلاع از اسامی کارگران نمونه کشوری و استانی کل کشور اینجا کلیک کنید.


اجرای برنامه های هنری
اجرای تئاتر خنده توسط گروه هنری «رشید» و نیز اجرای موسیقی زنده توسط گروه «هوروش بند» از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.