پیام مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در تجلیل از مقام کارگران

پیام مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در تجلیل از مقام کارگران

مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در آستانه روز جهانی کار و کارگر در پیامی ضمن تجلیل از مقام شامخ کارگران، تصریح کرد: شرکت دخانیات ایران به پشتوانه قریب به یک قرن تلاش در راه تولید و نوآوری، مفتخر است به داشتن نیروهای تولیدی با همت و با غیرتی که نیروی جوانی و قدرت بازوان پر توان خود را در راه رونق تولید صرف کرده‌اند و خالصانه در این راه پر بهجت و نشاط‌آفرین کوشیده‌اند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در آستانه روز جهانی کار و کارگر در پیامی ضمن تجلیل از مقام شامخ کارگران، تصریح کرد: شرکت دخانیات ایران به پشتوانه قریب به یک قرن تلاش در راه تولید و نوآوری، مفتخر است به داشتن نیروهای تولیدی با همت و با غیرتی که نیروی جوانی و قدرت بازوان پر توان خود را در راه رونق تولید صرف کرده‌اند و خالصانه در این راه پر بهجت و نشاط‌آفرین کوشیده‌اند.
 

متن پیام مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به شرح ذیل است:

امام رضا (علیه السلام):
إِنَّ الَّذِی یَطْلُبُ مِنْ فَضْلٍ یَکُفُّ بِهِ عِیَالَهُ أَعْظَمُ أَجْراً مِنَ الْمُجَاهِدِ فِی سَبِیلِ اللَّه
کسی که دنبال روزی می رود تا آبروی خود و خانواده اش را حفظ کند اجر و پاداشش از رزمنده ای که در راه خدا جنگ می کند بیشتر است.

 

اولیای عظیم‌الشأن اسلام(علیه‌السلام)، کار را از افضل عبادات دانسته و اجر تلاشگران برای رزق حلال و به حرکت درآمدن چرخ‌های اقتصاد جامعه را با اجر جهادگران در میدان‌های مبارزه برابر دانسته‌اند. این منزلت والا و ارج نهادن به مقوله کار و عاملان و ارزش‌آفرینان به آن، نشان از اهمیت ویژه کار و کارگر در تفکر توحیدی مکتب اسلام دارد تا جایی که فخر رسالت و تتمه دور زمان، حضرت محمد مصطفی(ص) بوسه بر بازوان کارگر زده و او را اینگونه ستوده است.

اینک و در گذار از زمان نوبت به نسل امروز ما رسیده تا در این جهاد ارزشمند و راهبردی و برای رونق و شکوفایی در تولید، دست در دستان یکدیگر گذاشته و تمام وجهه همت خود را برای آبادانی ملک اسلام مصروف نماییم تا عاملین شایسته‌ای به سیره و سنت نبوی (ص) باشیم و در کار و تولید، عبادتی مقبول و سعیی مشکور در کارنامه عمل خود به ثبت آوریم.

شرکت دخانیات ایران به پشتوانه قریب به یک قرن تلاش در راه تولید و نوآوری، مفتخر است به داشتن نیروهای تولیدی با همت و با غیرتی که نیروی جوانی و قدرت بازوان پر توان خود را در راه رونق تولید صرف کرده‌اند و خالصانه در این راه پر بهجت و نشاط‌آفرین کوشیده‌اند و امروز به یمن فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر، فرصتی است برای تکریم از این تلاش‌های جهادگونه در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مزین به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» شده است، تا با اراده‌ای پولادین همچون گذشته قدم در مسیر آبادانی ایران اسلامی گذاریم و آینده‌ای روشن‌تر از امروز را در افق تصمیم و نگاهمان دراندازیم و باری نیل به آن بکوشیم.

به سهم خویش از مساعی ارزشمند تمامی همکاران خود در شرکت دخانیات ایران صمیمانه قدرشناسی کرده و از خدای رحمان برای یکایک شما تلاشگران صنعت دیرینه دخانی کشور آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون دارم.

 

مهدی آشتیانی

مدیرعامل و نائب رئیس شرکت دخانیات ایران