بازدید وزیر تعاون از مجتمع دخانیات ارومیه

بازدید وزیر تعاون از مجتمع دخانیات ارومیه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، از کارخانه سیگارت‌سازی ارومیه بازدید و در جریان فعالیت‌های این واحد تولیدی قرار گرفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل؛ دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز پنجشنبه ۳۰ شهریور، در جریان سفر دو روزه به آذربایجان غربی، به همراه مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به شکل از پیش اعلام نشده از مجتمع دخانیات ارومیه بازدید کرد.


در این دیدار که با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار، سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه و مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب انجام شد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بازدید از خط تولید سیگار نانو‌ اسلیم، و با توضیحات مسئولان این واحد تولیدی، از نزدیک در جریان تولید سیگارت در این مجتمع قرار گرفت.


وزیر تعاون همچنین با تعدادی از کارگران شاغل در این واحد تولیدی به شکل رو در رو و بدون واسطه گفتگو و در جریان خواسته‌ها و مطالبات آنان قرار گرفت و دستوراتی برای رفع مشکلات و موانع تولید در راستای تامین نظر کارگران صادر کرد.


در ادامه مهندس مهدی آشتیانی مدیرعامل شرکت دخانیات ایران  ضمن تشریح فعالیت‌های این شرکت،در خصوص اقدامات انجام شده در دوره مدیریت فعلی و برنامه‌های آتی گفت: صنعت داخلی دخانیات با توجه به ظرفیت‌های اشتغال‌آفرینی و همچنین با توجه به حجم بالای واردات سیگارت که منجر به خروج ارز از کشور می‌شود، نیاز به حمایت بیشتر و موثر از سوی دولت دارد.

آلبوم تصاویر