هم‌اندیشی برای تحقق برنامه‌های حوزه کشاورزی شرکت دخانیات و آسیب‌شناسی عملکرد بخش کشت و خرید توتون

در نشستی با حضور معاون تولید انجام شد؛

هم‌اندیشی برای تحقق برنامه‌های حوزه کشاورزی شرکت دخانیات و آسیب‌شناسی عملکرد بخش کشت و خرید توتون

نشست هم‌اندیشی کشت و خرید توتون با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف حوزه کشاورزی و تبیین سیاستهای این بخش در راستای ارتقای کیفی محصولات شرکت دخانیات ایران، به میزبانی مجتمع دخانیات گیلان برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، نشست هم‌اندیشی کشت و خرید توتون در سال زراعی 1402-1403 شرکت دخانیات سه‌شنبه 8 خرداد، در سالن همایش سردار شهید سلیمانی مجتمع دخانیات گیلان برگزار شد. 
در این نشست یک‌روزه که فرشید آئینی؛ معاون تولید، سید علیرضا سروری؛ مدیرکشاورزی، شهیار وهابی؛ مدیر مجتمع دخانیات گیلان،  محمدتقی زمانی؛ سرپرست مجتمع دخانیات  گلستان، مهدی جوادی؛ مدیر مجتمع دخانیات مازندران، عیسی کرمی؛ مدیر  مجتمع دخانیات کردستان، رضا خیاطی؛ مدیر مجتمع دخانیات  آذربایجان غربی، سیدرضا میر کریمی؛ مدیر مجتمع تحقیقات و آموزش تیرتاش و جمعی از مدیران حوزه کشاورزی ستاد و مجتمع‌های تولیدی شرکت دخانیات ایران حضور داشتند، مدیر مجتمع گیلان ضمن خیر مقدم، شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را تسلیت گفت و در ادامه گزارشی از عملکرد حوزه کشاورزی در کشور از سوی مدیر کشاورزی شرکت و نیز گزارش فعالیت‌های این حوزه از سوی مدیران کشاورزی مجتمع‌های تولیدی و توتون‌کاری ارائه شد. 
فرشید آئینی، معاون تولید شرکت دخانیات نیز در این نشست با اعلام حمایت همه‌جانبه مجموعه مدیریتی شرکت از حوزه کشاورزی، بر اجرا و تحقق کامل برنامه‌های این حوزه از مسیر شناسایی عوامل مؤثر و سازنده در بازگشت توتون‌کاران و افزایش و توسعه سطح زیر کشت در سال جاری تاکید کرد. 
بنابر این گزارش برنامه‌ریزی جهت اجرای هرچه بهتر امور زراعی، تولید محصول باکیفیت و خرید حداکثری محصول از زارعان، ارائه نقطه نظرات کارشناسی درباره مسائل و مشکلات کشت و خرید توتون در سال قبل، وضعیت ساختار کارشناسی حوزه کشاورزی، ساماندهی کادر ترویجی و ارزیابی، میزان مطالبات شرکت از زارعان بابت تسهیلات اعطایی اعم از مساعده کشت و وامحا، بررسی نقاط قوت و ضعف و گلوگاه‌ها در مناطق کشت از دیگر محورهای این نشست بود.  
در پایان نیز تأکید شد که برای پیشبرد اهداف ترسیمی حوزه کشاورزی، در مناطق کشت از همه زیرساخت‌های موجود به صورت بهینه استفاده شود و مدیران مربوطه تمام تلاش خود را جهت احیای بخش کشاورزی و کشت و خرید محصول بکار گیرند. 
بازدید از سالن‌های تولید و عمل‌آوری مجتمع دخانیات گیلان از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

آلبوم تصاویر