عکس+فیلم | برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در شرکت دخانیات ایران

عکس+فیلم | برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در شرکت دخانیات ایران

مراسم عزاداری و بزرگداشت عروج شهادت‌گونه «سیدالشهدای خدمت؛ آیت‌الله رئیسی» و همراهان شهیدش در شرکت دخانیات ایران برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، مراسم عزاداری و بزرگداشت عروج شهادت‌گونه «سیدالشهدای خدمت؛ آیت‌الله رئیسی» و همراهان شهیدش، امروز دوشنبه 31 اردیبهشت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره، معاونان، مدیران، کارکنان و کارگران این شرکت در نمازخانه مرکزی مجتمع تهران برگزار شد.
این مراسم با تلاوت آیاتی از قران آغاز و در ادامه حجت‌الاسلام جمادشرف در سخنانی ضمن قرائت بخش‌هایی از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور و هیئت همراه، به تبیین شخصیت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی پرداخت.
در ادامه یکی از مداحان اهل بیت(ع) به مدیحه‌سرایی پرداخت.
قرائت  دلنشین«زمانی»، از قاریان کشوری پایان‌بخش این مراسم معنوی بود که با همکاری بسیج ناحیه 59 امام رضا(ع) و مجتمع دخانیات تهران برگزار شد.
یادآور می‌شود درپی حادثه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس‌‌جمهوری اسلامی ایران؛ آیت‌الله آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز؛ حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه؛ مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی؛ سردار سیدمهدی موسوی رئیس یگان حفاظت؛ سرهنگ خلبان سیدطاهر مصطفوی؛ سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی به شهادت رسیدند.
 

آلبوم تصاویر

آلبوم ویدئو