روزهای شلوغ غرفه دخانیات در ایران اکسپو؛ انعقاد تفاهم نامه با هیئت‌های خارجی و بازدید اعضای هیئت مدیره

روزهای شلوغ غرفه دخانیات در ایران اکسپو؛ انعقاد تفاهم نامه با هیئت‌های خارجی و بازدید اعضای هیئت مدیره

غرفه شرکت دخانیات در روزهای سوم و چهارم ششمین نمایشگاه‌ توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران(IRAN EXPo 2024) میزیان چندین هئیت خارجی بود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، غرفه این شرکت( سالن ۱۱-۱۰ شماره ۱۰۲۸) در ششمین نمایشگاه‌ توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران(IRAN EXPo 2024) در سومین و چهارمین روز نمایشگاه میزبان چندین هیئت خارجی بود.
روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت، هیئتی از تجار پاکستانی با حضور در غرفه شرکت دخانیات، با خانم قائم مقامی؛ مشاور مدیرعامل در امور بین‌الملل دیدار و درباره فرایند سفارش محصول از این شرکت باسابقه گفت و گو کردند.
بر همین اساس و در راستای رویکرد مدیرعامل و هئیت مدیره شرکت دخانیات مبنی بر تمرکز بر افزایش سهم شرکت در بازارهای خارجی، تفاهم نامه‌ای بین نماینده هیئت پاکستانی و مشاور امور بین‌الملل شرکت به نمایندگی از مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در زمینه صادرات انواع تنباکوی معسل و سیگارتهای تولیدی به کشور متبوع به‌امضا رسید.
در این‌ روز رئیس پژوهشکده گیاهان دارویی و هیئت همراه نیز در غرفه شرکت حضور یافته و درخصوص همکاری‌های متقابل مذاکره کردند.
همچنین در چهارمین روز نمایشگاه ایران اکسپو، جمعی از تجار کشور لیبی در غرفه شرکت حضور یافتند که این حضور به امضای تفاهم نامه‌ای در زمینه خرید محصول از شرکت دخانیات منجر شد.
بنابر این گزارش طی این دو روز رضوی؛ رئیس هیئت مدیره و زنجانی و شادابی، اعضای هیئت مدیره نیز از غرفه شرکت بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند فعالیت نمایندگان مستقر قرار گرفتند و توصیه هایی در این راستا داشتند.
غرفه شرکت دخانیات همچنین میزبان جمعی از مدیران از جمله آئینی؛ رییس مرکز رنامه ریزی و نظارت، میرکریمی؛ رئیس مرکز تحقیقات تیرتاش، جهانسوز و سوری و ...  بود.
یادآور می شود ششمین نمایشگاه چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت پایان می یابد.

آلبوم تصاویر