پیام تبریک رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران به مناسبت فرارسیدن سال 1403

پیام تبریک رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران به مناسبت فرارسیدن سال 1403

به گزارش  مدیریت ارتباطات  و امور بین‌الملل،  سید ابوالحسن رضوی، رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران، در پیامی فرارسیدن سال 1403 هجری شمسی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
حلول ماه عشق‌ورزی با محبوب هستی‌آفرین، ماه ترنم آیات هدایت بر قلب نازنین دردانه هستی، حضرت مرآة الاتم الاکمل، محمد مصطفی (صلوات الله علیه و آله) و تقارن فرخنده آن با بهار طبیعت و نوروز باستانی را به یکایک ایرانیان به ویژه همکاران عزیز و سختکوش شرکت دخانیات ایران تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.
در سالی که گذشت همت والا و درخور تحسین تلاشگران صنعت و تولید ایرانی، صحنه های باشکوهی از اراده پولادین و عزم راسخ برای نیل به آرمان آبادانی و توسعه در کنار زیست مومنانه را به نمایش گذاشت تا قدمی استوار در این راه پیموده شود. مسیری که به همت تمامی عوامل تولیدی شرکت دخانیات ایران با افتخار آن را تجربه نمودیم و جهش قابل‌توجهی در تولید را محقق گردانید و چرخ‌های تولید را به حرکت درآورد تا همچنان امید و زندگی در جامعه تولیدی استمرار داشته باشد. امری که امید می‌رود در سال پیش رو، سرعتی دوچندان بگیرد تا محصول کارگران و کشاورزان ایرانی سهم بیشتری از بازار مصرف داخلی به خود اختصاص دهد.
در این نخستین طلایع از بهار طبیعت، روز و روزگارانی سرشار از عطر خوش بندگی، توأم با سلامتی جسم و جان و فرحت روان را برای یکایک هم‌وطنان عزیز آرزومندم.

ما را به دعا کاش فراموش نسازند
رندان سحرخیز که صاحب‌نفسانند

با تقدیم احترام
سید ابوالحسن رضوی
رییس هیأت مدیره شرکت دخانیات ایران