پیام نوروزی مدیرعامل شرکت دخانیات ایران

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت دخانیات ایران

مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن سال 1403 هجری شمسی، تأکید کرد: اینک در آغاز سالی نو و در پاسخ به ندای رهبر حکیم انقلاب اسلامی در سال مزین به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» می‌کوشیم تا با برنامه‌ریزی دقیق و نیز بسیج همه‌جانبه تمامی امکانات، زمینه یک جهش رو به رشد در تولید و ارتقای بهره‌وری سازمانی را فراهم آوریم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن  سال  1403 هجری شمسی،  تأکید کرد:  اینک در آغاز سالی نو و در پاسخ به ندای رهبر حکیم انقلاب اسلامی در سال مزین به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» می‌کوشیم تا با برنامه‌ریزی دقیق و نیز بسیج همه‌جانبه تمامی امکانات، زمینه یک جهش رو به رشد در تولید و ارتقای بهره‌وری سازمانی را فراهم آوریم.

متن پیام مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به شرح ذیل است:

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار

یا مدبّر اللّیْل و النّهار

یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال

حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

 

بهاران، گاه نو شدن طبیعت، هنگامه رویش و زایش در جان جهان است تا جلوه‌هایی عیان از هنرمندی آفرینشگرِ مهرگستر را به نظاره بنشینیم و طرحی نو در افکار و اندیشه در اندازیم. اینک فرصت آن است تا در این بهار طبیعت که با بهار قرآن هم‌آهنگ شده و هستی را در شور و شیدایی بی‌پایانی فرونهاده، گوش جان به ترنم آیاتی الهی بسپاریم و دل را در جویبار زلال معارف آن شست‌وشو کنیم. حال در واپسین برگ‌های تقویم سال جاری، نوبت آن رسیده تا با نگاهی به مسیر طی شده، تورقی بر صفحات آن داشته باشیم و برای آینده‌ای روشن، طرحی نو اندیشه کنیم. 

در سالی که گذشت با همه فراز و فرودهای آن، به همت یکایک شما همکاران ارجمند، مسیری بالنده طی شد تا آنجا که از خطوط تولیدی کم رونق، انبارهای خالی و انبوهی از بدیهی‌های انباشتی، آرام آرام و با تدبیر و تأمل، به وضعیتی از روند شتابنده در تولید، کار و تأمین مواد اولیه حرکت کردیم و اینک شرایط برای بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت تولید فراهم آمده که همه آنچه حاصل شد نمی‌بود مگر به مدد صبر و همکاری و همیاری شما همکاران خدوم و صبور مجموعه شرکت دخانیات ایران. 

و اینک در آغاز سالی نو و در پاسخ به ندای رهبر حکیم انقلاب اسلامی در سال مزین به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» می‌کوشیم تا با برنامه‌ریزی دقیق و نیز بسیج همه‌جانبه تمامی امکانات، زمینه یک جهش رو به رشد در تولید و ارتقای بهره‌وری سازمانی را فراهم آوریم.

اینجانب به حکم وظیفه و به رسم ادب، از مساعی درخور تقدیر شما همکاران ستادی و مجتمع‌های تولیدی شرکت در سراسر کشور سپاس‌گزاری کرده و از خداوند متعال، سالی سرشار از سلامتی و موفقیت روزافزون را برایتان آرزو دارم و مجدداً بر عهد خود با شما تأکید می‌کنم تا برای رشد تولید، رونق کار و بهبود معیشت همکاران محترم از هیچ کوششی دریغ ننمایم.

 

 

مهدی آشتیانی

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران