گزارش مهندس آشتیانی از وضعیت مناسب تولید و دستوراتی برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان

آخرین نشست مدیرعامل شرکت دخانیات با معاونان و مدیران در سال 1402 برگزار شد؛

گزارش مهندس آشتیانی از وضعیت مناسب تولید و دستوراتی برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان

آخرین نشست گروهی مهندس آشتیانی با معاونان و مدیران شرکت دخانیات ایران برگزار و در آن مدیرعامل ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مناسبت تأمین مواد اولیه، دستوراتی در راستای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان صادر کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل،  آخرین نشست  مهندس آشتیانی؛ مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت  دخانیات ایران با معاونان و مدیران ستادی این شرکت معظم تولیدی یکشنبه 27 اسفند،  در آستانه سال نو، در  سالن امام  علی(ع)  برگزار شد.

در ابتدای این نشست و بعد از  تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، سیدابوالحسن رضوی؛  رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در سخنانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تشکر از  تلاش‌های  مدیران و کارکنان، به شرایط شرکت در سال  گذشته در همین ایام اشاره کرد و گفت:  دقیقا یکسال قبل با بحران  پرداخت حقوق و  ترخیص  مواد توتونی و غیر توتونی مواجه بودیم  ولی امروز با تلاش اولیای شرکت  و  کارکنان و کارگران از آن وضعیت عبور کرده و شرایط همراه با آرامشی را تجربه می‌کنیم.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد با ادامه این روند، سال آینده، سال شکوفایی و  رونق تولید بیش از پیش در  شرکت دخانیات ایران باشد.

وضعیت مناسب  تأمین مواد اولیه در شرکت دخانیات

بنابر این گزارش، مهندس آشتیانی در ادامه در سخنانی با اشاره به گذشت  یکسال از پذیرش مسئولیت  این  شرکت،  یادآور شد:  از منظرهای مختلف  می‌توان به شرایط امروز  شرکت  نگاه کرد؛ از منظر داخلی  ذخیره مواد اولی در انبارها در شرایط  مناسبی برای تولید  قرار دارد و خطوط تولید فعال هستند و با ادامه این روند  به  اهداف مدنظر در میزان تولید دست خواهیم یافت.

وی  با بیان اینکه از منظر دیگر هنوز با شرایط مطلوب فاصله زیادی داریم،  به مسئله مالیات  بالای محصول  اشاره کرد و  گفت: برای این مسئله راهکارهای مختلفی  مطرح می‌شود، اما  مسیر اصلی، ورود به حوزه های جدید مرتبط و استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله املاک مستهلک  غیرقابل استفاده است. 

مدیرعامل شرکت دخانیات با  بیان اینکه  رشد تولید  نیازمند تأمین نقدینگی است،  به برخی چالش‌های موجود از جمله  افزایش چندبرابری  قیمت مواد اولیه  و کاهش حاشیه سود شرکت اشاره کرد.

دستورات مدیرعامل دخانیات برای توجه به وضعیت معیشتی کارکنان

توجه به وضعیت معیشتی  پرسنل  از جمله بحث کارانه و نیز  تهیه امکانات رفاهی با  شرایط مناسب  محور دیگر سخنان مدیرعامل شرکت دخانیات بود که وی دستوراتی در این زمینه به ویژه در بحث  مربوط به وام به  مدیران  مرتبط  صادر کرد.

پایان‌بخش  آخرین جلسه گروهی مدیرعامل شرکت دخانیات  با معاونان و مدیران  این شرکت، عکس دسته‌جمعی بود.

آلبوم تصاویر