تفکر بسیجی رمز عبور از بحران‌هاست/ ابزار امیدواری به آینده روشن شرکت دخانیات

رضوی در مراسم ضیافت افطاری حوزه مقاومت بسیج دخانیات:

تفکر بسیجی رمز عبور از بحران‌هاست/ ابزار امیدواری به آینده روشن شرکت دخانیات

رئیس هیئت‌مدیره شرکت دخانیات ایران در مراسم ضیافت افطاری ساده حوزه مقاومت بسیج 509 امام رضا(ع) این شرکت، تفکر و فرهنگ بسیجی را رمز عبور از بحران‌ها بیان کرد و گفت: همین تفکر و روحیه باعث شده نسبت به آینده این شرکت امیدوار باشیم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، مراسم «ضیافت افطاری ساده» و ارائه گزارش عملکرد  یکساله حوزه مقاومت بسیج ۵۰۹ امام رضا(ع) این شرکت،  شامگاه 26 اسفند با حضور رئیس و اعضای هیئت‌مدیره؛ رضوی، حسنی، زنجانی،  معاونان، مدیران ستادی، مدیر مجتمع تهران،  فرماندهان و کارکنان  بسیج دخانیات در سالن امام رضا(ع) برگزار شد.

در آغاز مراسم و بعد از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، حجت‌الاسلام جمادشرف در سخنانی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز، آن را  فرصتی مغتنم برای بهره‌گیری بیشتر از فیوضات  این ماه  پربرکت عنوان کرد و گفت:  پیامبر(ص)  در روایتی فرموده‌اند که ماه مبارک رمضان، ابتدایش رحمت، میانه‌اش مغفرت و  پایانش آزادی از آتش جهنم است.

گزارش عملکرد بسیج دخانیات

همچنین  پاسدار بسیجی  دولت‌آبادی؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۵۰۹ امام رضا(ع) شرکت دخانیات ایران، ضمن خیرمقدم به حضار و تشکر  از حمایت‌های  مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و معاونان، گزارشی مختصر از اهم فعالیت‌های مجموعه خود ارائه کرد.

در بخش بعدی کلیپی  از  مهم‌ترین اقدامات  حوزه مقاومت بسیج 509 امام رضا(ع) پخش شد.

سیدابوالحسن رضوی؛ رئیس هیئت‌مدیره شرکت دخانیات در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه تجلی عندالله توصیف کرد و گفت: منظور از تخلیه در ماه رجب؛ این است که باید خود را از رذایل خالی کنیم  و ماه شعبان فرصت جایگزینی این رذایل با فضائل است و در نهایت در ماه رمضان باید خود را در محضر الهی ببینیم و هدف‌گذاری مشخص و معینی برای شب‌های قدر داشته باشیم، چرا که مقدرات ما در این شب‌ها تعیین و تبیین می‌شود؛ همه باید تلاش کنیم آمادگی حضور در محضر الهی را داشته باشیم.

افضل  اعمال در ماه مبارک رمضان از نگاه پیامبر(ص)

رئیس هیئت‌مدیره شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه براساس روایات در ماه رمضان درب‌های جهنم بسته و درب‌های بهشت باز است،  تصریح کرد: در روایات داریم که  امام علی(ع) از پیامبر(ص) سؤال می‌کنند که افضل کارها و برترین اعمال در ماه رمضان چیست و ایشان در پاسخ می‌فرمایند  که برترین عمل‌ها پرهیز از  فعل، قول؛ گفتار و کردار حرام است.

رضوی در ادامه با اشاره به گزارش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج از عملکرد یکسال گذشته این نهاد، تأکید کرد: افتخار همه ما این است که بسیجی هستیم؛ معتقدم که بنیان بسیج از زمان حضرت موسی(ع) و بسیج مردمی علیه فراعنه شروع شده و در زمان پیامبر(ص) و مبارزات  ایشان در کنار بسیج مردمی  تا  دوران میرزای شیرازی و بسیج مردمی در مقابل استعمار پیر ادامه یافته است و در ادامه در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  نقش  بسیج  انکارناپذیر است. در سال‌های اخیر نیز در حوادث غیرمترقبه و طبیعی حضور بسیج معادلات را بهم زد؛ بسیج و فرهنگ بسیجی هرجا حضور داشته منشأ خیر و برکت بوده است.

وی با اشاره به توصیف‌های مهم و ارزشمند امامین انقلاب اسلامی از بسیج و فرهنگ بسیجی، یادآور شد:  مأموریت بسیج مبارزه با استکبار است و  برای مقابله با ستیزه‌جویی‌ها دشمنان، نیازمند تفکر بسیجی هستیم؛ به فرموده امام(ره) تا زمانی که فرهنگ بسیجی در کشور طنین‌انداز باشد، طمع و دسیسه دشمنان خنثی می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت دخانیات ایران در ادامه با بیان اینکه مدیران این شرکت باسابقه تولیدی، خود را جزئی از بسیج می‌دانند، به برخی از مشکلات  موجود در راه  فعالیت این شرکت اشاره کرد و  گفت: با تلاش جهادی و بسیجی‌وار مدیران و کارگران، امروز  در شرایطی هستیم که  برای سال آینده  دغدغه خاصی نسبت  به تأمین مواد اولیه و تولید نداریم.

حمایت  مدیریت شرکت دخانیات از حوزه مقاومت بسیج

رضوی در پایان ضمن اعلام حمایت مجددِ مجموعه مدیریتی شرکت دخانیات از حوزه مقاومت بسیج، از جمله در حوزه مالی با تصویب بودجه پیشنهادی، بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی مختصص بسیج را مورد تأکید قرار داد.

اهدای احکام تعدادی از معاونان حوزه مقاومت بسیج ۵۰۹ امام رضا(ع)  شرکت دخانیات ایران در دوره جدید، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و  نیز  برپایی ضیافت افطاری  ساده  پایان‌بخش این مراسم بود.

آلبوم تصاویر