رفع موانع تولید و فعال‌سازی ظرفیت‌های مجتمع‌های تولیدی؛ نقطه کانونی برنامه‌های مدیرعامل دخانیات در اصفهان

رفع موانع تولید و فعال‌سازی ظرفیت‌های مجتمع‌های تولیدی؛ نقطه کانونی برنامه‌های مدیرعامل دخانیات در اصفهان

مهندس آشتیانی در راستای پیگیری‌های مستمر خود برای حل مشکلات مجتمع‌های هفت‌گانه شرکت دخانیات ایران، به همراه معاونان و جمعی از مدیران این مجموعه تولیدی، در سفری دو روزه از مجتمع دخانیات اصفهان، کارخانه سیگارت‌سازی خمینی‌شهر، مرکز تحقیقات تنباکوی کشور و ... دیدن کرد و در نشستی که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، برخی موارد که نیازمند تبادل نظر در سطح اول اجرایی این استان بود، مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، در دور جدید بازدیدهای میدانی مهندس آشتیانی از مجتمع‌های تولیدی، این بار مجتمع دخانیات اصفهان، میزبان مدیرعامل و هیئت همراه؛ متشکل از معاونان اداری و مالی، بازرگانی، تولید، سرپرست مرکز تحقیقات و نوآوری و ... بود. 
در روز نخست این سفر فشرده، مدیرعامل شرکت دخانیات و همراهان از خط تولید کارخانجات تنباکوی سنتی و معسل،  انبارها و سالن باستانی باشگاه ورزشی دخانیات اصفهان بازدید کردند که در روند بازدید مشکلات و موانع تولید در این بخش مورد اشاره و بررسی قرار گرفت. 
برنامه بعدی، نشست صمیمی و هم‌اندیشی پرسنل مجتمع دخانیات استان اصفهان با مهندس آشتیانی بود که در نمازخانه مجتمع برگزار شد؛ در این جلسه مواردی از جمله افزایش بهره‌وری، رونق تولید، کیفیت محصولات و نیز برنامه‌ریزی برای بهبود رفاه پرسنل مورد تبادل نظر و تشریک مساعی قرار گرفت. در پایان این نشست نماز جماعت برپا شد. 
در ادامه برنامه‌های روز نخست، جلسه شورای معاونان شرکت دخانیات و شورای اداری با حضور مدیرعامل در سالن جلسات باقرالعلوم( ع) مجتمع دخانیات استان اصفهان برگزار شد. 
بنابر این گزارش، اولین برنامه دومین روز سفر مدیرعامل شرکت دخانیات و هیئت همراه نشست با دکتر سیدرضا مرتضوی؛ استاندار اصفهان بود؛ جلسه‌ای مهم که در آن موارد در دستورکار، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 
بازدید از مرکز تحقیقات تنباکوی کشور در بهارستان اصفهان دیگر برنامه روز دوم بود. 
همچنین مهندس آشتیانی به همراه فرماندار  و نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی بازدیدی ازکارخانه سیگارت‌سازی دخانیات خمینی‌شهر داشتند. 
یادآور می‌شود مهندس آشتیانی و اعضای هیئت مدیره شرکت دخانیات در چند ماه گذشته به طور مستمر مسئله رفع موانع تولید و افزایش آن را در دستور کار قرار داده‌اند و  بازدیدهای دوره‌ای از خطوط  تولید و مجتمع‌های استانی در همین راستا برنامه‌ریزی شده است. تمرکز و اهتمام بر حوزه تولید، در همین بازه زمانی نتایج شایان توجهی به دنبال داشته و افزایش و رونق تولید براساس آمار در چند ماهه اخیر، گواهی این مدعاست.

آلبوم تصاویر