پنجمین نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد

پنجمین نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد

پنجمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد در مشهد مقدس به میزبانی شرکت مرآت کیش برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، پنجمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد، روزهای 29 و 30 آذر ماه در مشهد مقدس به میزبانی شرکت مرآت کیش برگزار شد.
در این نشست دو روزه، مدیران روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه این صندوق،  پیرامون چالش‌های مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیر روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد  ضمن تقدیر و تشکر از مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه و اقدامات خلاقلانه آنان گفت: برنامه عملیاتی موفق در یک سال اخیر در شرکت‌های تابعه انجام شده است .کمک به تولید ثروت و افزایش خلق درآمد در شرکت‌ها یکی از مهم ترین وظایف روابط عمومی هاست ضمن اینکه جهت دهی اخبار به انتشار اخبار امیدبخش، نقش فعال در تصمیم سازی بدنه شرکت ها و تغییر رویکرد از تولید خبر به تولید محتوا در قالب یادداشت ها و مقالات از انتظارات ما از روابط عمومی شرکت هاست.

وی افزود: داشتن پیوست رسانه ای برای طرح‌های شرکت‌ها از جمله اقداماتی است که روابط عمومی شرکت‌ها باید در دستور کار قرار دهند.

گفتنی است  محی‌الدینی، معاون مرکز روابط عمومی وزارت کار نیز  در این نشست حضور داشت و در سخنانی ضمن تقدیر از عملکرد روابط عمومی صندوق فولاد و شرکت‌های تابعه، بر لزوم مساله محوری در اجرای پروژه‌های خبری زمان‌بندی شده تاکید کرد.

یادآور می‌شود در حاشیه این نشست یک کارگاه آموزشی  نیز  برگزار گردید.