تربیت شدگان مکتب فاطمه(س) زیر بار ذلت نمی روند

حجت الاسلام تقوی:

تربیت شدگان مکتب فاطمه(س) زیر بار ذلت نمی روند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) در شرکت دخانیات ایران، با بیان اینکه مکتب تربیتی انسان را می سازد و کسانی که در مکتب فاطمه زهرا(س) تربیت شده‌اند زیر بار ذلت نمی روند، گفت: فاطمه(س) معلم است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) که با حضور جمعی از اعضای هئیت مدیره، معاونان و کارکنان این شرکت در نمازخانه مجتمع تهران برگزار شد، گفت: شخصیت حضرت زهرا(س) یک شخصیت عظیم و عمیق است که به سادگی نمی‌توان به حقیقت این شخصیت بزرگ دست یافت.

وی افزد: این شخصیت را خدا ستوده و پیامبر(ص) هم در برابر ایشان تعظیم می کند و گاهی دست ایشان را می بوسد.

حجت الاسلام تقوی تصریح کرد: امام حسین(ع) می فرماید که «من مدیون دامن پاک و مطهر مادرم فاطمه هستم. من تربیت شده مکتب فاطمه هستم و اگر امروز آزادانه می اندیشم و آزادانه سخن می گویم، از برکت تعلیم و تربیت صدیقه کبری است.»

وی با بیان اینکه مکتب تربیتی انسان را می سازد و کسانی که در مکتب فاطمه زهرا(س) تربیت شده اند زیر بار ذلت نمی روند، گفت: فاطمه(س) معلم است.

نماینده مردم تهران در بخش دیگری از سخان خود، خطاب به مسئولان تأکید کرد که هرکس در هر مسئولیتی قرار دارد باید کار خود را به خوبی انجام دهد.

وی افزود: امروز رهبری ما یک هدیه الهی است؛ سیاستمدار و فقیهی برجسته ، مبارزی شایسته و جانبازی عالیقدر هستند که با بینشی بلند جهان مستضعفین و محرومان را مدیریت می کنند.

حجت الاسلام تقوی تصریح کرد: مکتب امام(ره) و  رهبری، مکتب فاطمه(س) است که حاج قاسم‌ها را تربیت می کند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه جبهه مقاومت اعم از  حزب الله لبنان، انصارالله یمن، حشدالشبی و نجبا در عراق و بسیج ایران همه تربیت شده مکتب فاطمه(س) هستند، گفت: جبهه مقاومت امروز همه طرح‌های دشمنان را خنثی کرده و حماس قهرمان در فلسطین مقابل پلیدترین افراد با سربلندی ایستادگی کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه ما در معرض آزمایش هستیم، اظهار کرد: از میان همه کاخ‌های پر زرق و برق در خانه گلی و ساده فاطمه را زده‌ایم تا روحیه زینبی را  در زنان و دخترانمان بدمد و شهامت و آزادمنشی حسینی را در جان جامعه زنده کنیم.

آلبوم تصاویر