غرفه شرکت دخانیات در دومین روز نمایشگاه تستا + عکس

غرفه شرکت دخانیات در دومین روز نمایشگاه تستا + عکس

در دومین روز نمایشگاه تستا، دو تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت دخانیات ایران و دانشگاه‌های شهید بهشتی و علم و صنعت به امضا رسید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران،  دومین روز پنجمین نمایشگاه  تقاضای ساخت و تولید ایرانی(تستا) در حالی در مصلای امام خمینی(ره) تهران سپری شد که غرفه این شرکت روز شلوغ و پر بازدیدی را پشت سر گذاشت.

در این روز دو تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت دخانیات ایران با دانشگاه‌های شهید بهشتی  و علم و صنعت با حضور مشاور مدیرعامل شرکت دخانیات در حوزه فناوری‌های نوین به امضا رسید.

همچنین مدیر برنامه‌ریزی نظارت و ارزیابی و نیز معاون تولید شرکت دخانیات از غرفه بازدید کردند و در کنار آن مهمانانی از جمله خانم دکتر مروت؛ مدیر تحقیق و توسعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، دکتر اسدالله رحمانی؛ رئیس اداره‌ تعاملات دانشگاه علم و صنعت با حوزه‌های صنعتی، دکتر فرامرز رستمی؛ دکترای شیمی و عضو هیئت علمی پژوهشکده میراث فرهنگی  و ... در  غرفه شرکت  دخانیات حضور یافتند.

یادآور می‌شود پنجمین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی(تستا) از 20 تا 22 آذرماه، همزمان با هفته پژوهش با همکاری مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و شورای عتف وزارت علوم در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپاست و شرکت دخانیات ایران بر مبنای رویکرد حمایتی خود از تولید داخلی و به منظور تأمین نیازمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف به ویژه تأمین قطعات و مواد اولیه از مسیر تولیدکنندگان داخلی دارای توانمندی فناورانه و نیز جذب سرمایه‌گذار در این نمایشگاه حضوری فعال دارد. 

این شرکت همچنین اقدام به ارائه بخش‌هایی از دستاوردهای پژوهشی خود در نمایشگاه کرده است.

شرکت‌های تولیدی فناور می‌توانند با حضور در غرفه شرکت دخانیات(راهرو اصلی شبستان مصلی - جنب ستون 95) ضمن آشنایی و کسب اطلاع از نیازمندی‌های این واحد تولیدی، توانمندی‌های خود در جهت تأمین آن را تشریح کنند.   

آلبوم تصاویر